مجتمع تجاری اینترنتی پاساژ
Pasaj Online Shopping Mall

نحوه ی مرجوع نمودن سفارش


پاساژ در راستای تامین حقوق مشتریان خود ، امکان مرجوع نمودن کالا و خدمات را با شرایط زیر ایجاد کرده است:


انصراف از خرید پیش از ارسال آن


روش اول

1.از منوی حساب من به بخش سفارشات بروید

2. روی شناسه ی سفارش مورد نظر خود کلیک کنید

3.روی گزینه " شروع ارتباط" کلیک کنید

4.دکمه ی پست جدید را بزنید

5. در صفحه ی باز شده انصراف خود را از خرید اعلام کنید.

6. تا 6 ساعت بعد و در زمان اداری باید ایمیل مربوط به تایید انصراف از خرید را دریافت کنید در غیر اینصورت با شماره 45272100-031 تماس بگیرید.

روش دوم :

  • 1.با ذکر شناسه ی سفارش ، درخواست انصراف خود را به آدرس info@pasaj.ir ایمیل کنید.
  • 2.تا 6 ساعت بعد و در زمان اداری باید ایمیل مربوط به تایید انصراف از خرید را دریافت کنید در غیر اینصورت با شماره 45272100-031 تماس بگیرید.



انصراف از خرید پس از دریافت کالا یا خدمات


شرایط :

1. تنها یک هفته پس از ارسال سفارش توسط پاساژ امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

2.محصول نباید از بسته بندی آن خارج شده باشد .

3.پلمب بسته بندی محصول نباید باز شده باشد.

4. کالا نباید آسیب دیده باشد و یا ضربه خورده باشد.

5.کالا باید به همراه تمام اقلام همراه آن مرجوع شود (از قبیل هدایای پاساژ در صورت وجود).

6.هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

بعد از بررسی شرایط بالا با شماره 45272100-031 تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.

در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش ، تا 48 ساعت روزهای کاری بعد از ارجاع محصول پول به حساب مشتری واریز میگردد.


مرجوع نمودن کالایی که در فرایند ارسال دچار آسیب فیزیکی شده است | مرجوع نمودن کالایی که مطابق سفارش نیست


شرایط:

  • 1.پاساژ با شرکت های معتبر حمل و نقل همکاری میکند و کالا در بسته بندی های استاندارد ارسال میشود. بنابراین جبران خسارت فقط در صورت تایید شرکت حمل کننده مربوطه امکان پذیر است.
  • 2.مهلت اعلام این موارد به خدمات پس از فروش پاساژ ، 24 ساعت کاری بعد از دریافت کالا می باشد
  • 3.با شماره 45272100-031 تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید
  • 4.پس از هماهنگی با کارشناس پاساژ نسبت به ارسال کالا اقدام بفرمایید.
  • 5.حتما فیش پستی مربوطه را درون بسته بندی پستی قرار دهید تا هزینه پست به حساب شما واریز گردد.


مرجوع نمودن کالایی که اشکال فنی دارد


شرایط:

  • 1.حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا با شماره 45272100-031 تماس گرفته و مورد را اعلام کنید.
  • 2.کالا باید در جعبه ی اصلی خود مرجوع شود . جعبه باید سالم و عاری از هرگونه نوشته و توضیح باشد.
  • 3.ایراد هایی که ناشی از عدم استفاده صحیح کاربر از محصول می باشند شامل این سرویس نمی شوند (از قبیل شکستگی، خش خوردگی ، تغییر ولتاژ برق ، نصب و راه اندازی نادرست) .

Tags